szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A TV2 "hamarosan, valamikor az idei évben" behozhatja a kereskedelmi célcsoportban meglévő hátrányát az RTL Magyarországgal szemben – közölte Dirk Gerkens, a TV2 csoport vezetője.

A 18 és 59 éves kor közöttiek körében a tavalyelőtti, közel 15 százalékos különbség mára a harmadára olvadt, ami az elmúlt tíz esztendő legjobb eredménye az általa vezetett médiacsoport számára – mondta Dirk Gerkens.

Szerinte a TV2-nek sosem volt ilyen erős műsorfelhozatala. Azt mondta, tavaly három kábelcsatornájuk újrapozicionálásával és hét új indításával minden műfajt és nézői csoportot lefedő portfóliót építettek ki, belépve olyan erősen versengő piacra is, mint a sportcsatornáké.

Hozzátette, ezzel elérték, hogy a kereskedelmileg kiemelt korosztályban, egész napos nézettségben közel egyötödös a részesedésük a magyarországi piacon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!