Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Április 7-én adják át az indiai Apollo Tyres gyöngyöshalászi üzemét, a gyártás hetekkel később indul - jelentette be Neeraj Kanwar, a cég alelnöke kedden a Genfi Nemzetközi Autókiállításon.
Mintegy 450 ember dolgozik a magyar üzemben, az ő betanításuk jelenleg is zajlik Indiában és Hollandiában. A gyártósorok tesztüzeme már elkezdődött, ezek során a gyártás minőségét ellenőrzik és a robotokat finomhangolják.
Az első, eladásra szánt gumiabroncsok az áprilisi átadó után pár héttel készülhetnek el.
A 2017-es évre az Apollo Tyres az 500 millió eurós, zöldmezős beruházással elkészült gyárban 2 millió abroncs gyártását tervezi, teljes kapacitással várhatóan 2018 őszén fognak termelni, akkora évi 5,5 millió abronccsal számolnak.
Neeraj Kanwar szerint 9 százalékos áremelés várható a termékeknél, mert az alapanyagok drágultak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.