Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kínában a népszerű Warren Buffett lett a cég alkalmi reklámarca.
Warren Buffet amerikai milliárdos rajzolt arcképe díszeleg a Cherry Coke palackokon Kínában. A világ egyik leggazdagabb embere nem titkoltan imádja a cseresznyés kólaváltozatot, nem mellesleg pedig a Coca-Cola 9,3 százalékos tulajdonosa is – befektetési alapjain keresztül. A pakett értéke a The Guardian beszámolója szerint 17 milliárd dollár (4900 milliárd forint) lehet.
A Cherry Coke nemrég jelent meg a kínai piacon, Buffett arcképe pedig csak a bevezető kampány erejéig lesz látható. A milliárdos a Yahoo Finance-nek azt mondta, arcképének használatáért nem kért egyetlen centet sem a cégtől.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.