Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Több utast szállítottak Európa legnagyobb hálózatos légitársaságai az első negyedévben az előző évihez képest.
A legnagyobb bővülést az International Airlines Grouphoz (IAG) tartozó Aer Lingus, Iberia, British Airways és diszkont Vueling érte el, az adatok azt mutatják, hogy 3,8 százalékkal, 21,1 millióra javult az első negyedéves forgalom.
A járatok töltöttsége viszont csak 0,1 százalékpontot tudott javulni 79 százalékra, mert a társaság 3,3 százalékkal növelte a kapacitásokat.
A legnagyobb mértékben, 9,5 százalékkal az Aer Lingus növelte forgalmát, az Iberia 3, a British Airways 2,1 százalékot javított értékesített utaskilométerben számolva.
Az összesített adat azonban torzít, mert az IAG a kumulált utasforgalomba beszámítja a diszkont Vueling utasait is, míg a többi légitársasági csoport külön kezeli a diszkont járatok forgalmát.
Az Air France-KLM konzorcium a regionális HOP!-pal kiegészülve 18,4 millió utast szállított a január-márciusi időszakban, 2,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
A kapacitások 1,9 százalékos emelése a járatok átlagos töltöttségének 0,8 százalékpontos javulását hozta, a mutató 85,3 százalékon állt, amely a legmagasabb az európai nagy hálózatos légicégek között.
Az Air France és a HOP! mindössze 0,3 százalékkal, a KLM viszont 6,5 százalékkal növelte utasai számát.
A Lufthansa-csoport adatai szerint a Lufthansa, a Swiss és az Austrian a regionális leányvállalatokkal együtt 19,6 millió utast szállított, ami 3,5 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
Annak ellenére nőtt a forgalom, hogy a társaságok 2,6 százalékkal kevesebb járatot közlekedtettek. A járatok kihasználtsága 1,5 százalékpontot javult és 76,5 százalékot ért el.
A csoporton a belül az Austrian 6,6, a Swiss 6,3, a Lufthansa pedig 2,8 százalékkal fogadott több utast a járatok fedélzetén a 2016 január-márciusihoz viszonyítva.
Bár a Brussels Airlines hálózatos társaságnak számít, a most már 100 százalékban tulajdonos Lufthansa a diszkont Eurowings forgalmával együtt számolja el a belga cég utasforgalmát.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.