Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy vasúti tesztpálya kelet-magyarországi létesítését mérlegeli a svájci Stadler Rail – mondta a Világgazdaságnak Peter Spuhler, a csoport tulajdonosa.
Eddig közel 200 vonatot rendelt a Stadlertől a MÁV és a GYSEV, a pusztaszabolcsi bázis után létrehozták a szolnoki alumínium kocsiszekrény üzemüket, ez ellátja a Stadler más egységeit is – közölte a VG-vel Peter Spuhler.
"A következő lépés egy tesztpálya kialakítása lehet. Erről még nincs döntés, Magyarország egyelőre az egyik lehetséges helyszín két másik ország mellett. Ha Magyarországot választjuk, akkor a keleti országrészben lesz a tesztpálya" – tette hozzá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.