Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Egy vasúti tesztpálya kelet-magyarországi létesítését mérlegeli a svájci Stadler Rail – mondta a Világgazdaságnak Peter Spuhler, a csoport tulajdonosa.
Eddig közel 200 vonatot rendelt a Stadlertől a MÁV és a GYSEV, a pusztaszabolcsi bázis után létrehozták a szolnoki alumínium kocsiszekrény üzemüket, ez ellátja a Stadler más egységeit is – közölte a VG-vel Peter Spuhler.
"A következő lépés egy tesztpálya kialakítása lehet. Erről még nincs döntés, Magyarország egyelőre az egyik lehetséges helyszín két másik ország mellett. Ha Magyarországot választjuk, akkor a keleti országrészben lesz a tesztpálya" – tette hozzá.
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
A független kutatók a Tisza egyre tetemesebb előnyét mérik a Fidesszel szemben, a szakma kormánypárti része élesen bírálja őket ezért. Magyarék azonban hiába vezetnek egyelőre, sok idő van még a válaasztásokig.
A kormány megoldása: bírsággal sarkallná élénkebb munkára a bírókat...
Magyar Péter sem hagyta szó nélkül.
Csak a magyarok kisebbsége minősíti magát bal- vagy jobboldalinak – derül ki a Medián júniusi kutatásából.
„Megtiszteltetés, hogy én lehetek az első, akit feljelentettek” – írja.
"Az emberek jókedvűen a hatalom értésére adták, hogy ők szabadok akarnak lenni".