A Pepsi megint mellényúlt: nem jött be a fahéjas kóla

A Pepsi Fire elnevezésű italt a nyár legmenőbb üdítőjeként reklámozzák, de az első internetes vélemények nem igazán értenek ezzel egyet.

  • hvg.hu hvg.hu
A Pepsi megint mellényúlt: nem jött be a fahéjas kóla

Május 22-én dobja a brit piacra a Pepsi a limitált kiadású, Fire fantázianevű fahéjas kóláját, de egyes éjjel-nappalikban már meg lehetett kóstolni. A Twittert már elárasztották az első reakciók, a Daily Mail szemezgetése alapján pedig nem aratott túl nagy sikert az akció.

A gyengébb vélemények szerint egyszerűen csak nincs jó íze a nyár szenzációjaként bepromózott italnak, de voltak, akik sokkal keményebb hangnemet ütöttek meg a kóstolás után:

Pepsi Fire? Komolyan? Ha a sima Pepsi képes világbékét teremteni, akkor ez a cucc hozhatja el az apokalipszist.

– írta az egyik szerencsés, de volt, aki a rossz viszkihez hasonlította az italt.

A Pepsi néhány hete egy reklámjával keltett nagy felháborodást, akkor a tüntetések hangulatát megidéző reklámjáért kaptak az internettől, mert az sokak szerint gyakorlatilag kiparodizálta a valódi célért küzdő demonstrációkat.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?