Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Toyota három másik autógyárral együtt kártérítésben állapodott meg a Takata légzsákok cseréje miatt ellenük az Egyesült Államokban indított gyűjtőperben.
A Toyota Motor Corp., a Mazda Motor Corp., a Subaru Corp. és a BMW AG 553 millió dollárt fizet a Takata hibás légzsákjainak a cseréje miatt az autótulajdonosokat ért kár kompenzálására.
A felperesek azért követeltek kártérítést az autógyártóktól, mert a hibás légzsákok cseréje alatt nem tudták használni az autóikat.
A négy autógyár közleménye hangsúlyozza, hogy a megállapodás nem jelenti sem a felelősségük, sem a kártérítési kötelezettségük beismerését.
A Toyota 278,5 millió dollárt, a Mazda 75,8 millió dollárt, a Subaru 68,26 millió dollárt, a BMW 131 millió dollárt fizet.
Hasonló kártérítési per van folyamatban a Honda Motor Co., a Nissan Motor Co., és a Ford Motor Co. ellen is, ezek azonban még nem állapodtak meg a felperesekkel.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.