szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Coca-Cola a 2013-tól bevezetett, Life nevű termékvonalával az egészségtudatos fogyasztókat akarta elérni, a zöld címkés Coca-Cola azonban nagy bukás lett, több országban is kivonják a forgalomból.

A steviával ízesített Coca-Cola Life nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a relatíve új termékeket máris kivonják a forgalomból, Auszráliában és Nagy-Britanniában teljesen eltűnik a kínálatból, Németországban pedig minimálisra csökkentik az alacsony kalóriatartalmú üdítők gyártását - írja a Portfólió.

A bukást az okozhatta, hogy a  Coca-Cola gyorsan piacra akarta dobni a saját steviával ízesített üdítőjét, mivel a versenytársaknak is volt már hasonló a kínálatukban. Ezért nem volt eléggé kiforrott a recept, sokan mellékízre panaszkodtak, és az első változatok cukortartalma is magas volt, ezen később módosított a Coca-Cola.
Több országban sokáig tiltott volt a stevia használata, az engedélyezés után felkapott lett, de ez gyorsan elmúlt. A Coca-Cola a Life termékek helyett a cukormentes üdítőinek, a Coke Zerónak és a Coke Lightnak a reklámozására koncentrál.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Vállalkozás

Gondban a Coca-Cola saját szülőhazájában

Az ezredforduló óta az Egyesült Államokban 75 százalékkal csökkent az ikonikus ital fogyasztása. Így nem csoda, ha a profit sem mesés. A cég vezetése első körben a költségeket csökkenti.