Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Coca-Cola a 2013-tól bevezetett, Life nevű termékvonalával az egészségtudatos fogyasztókat akarta elérni, a zöld címkés Coca-Cola azonban nagy bukás lett, több országban is kivonják a forgalomból.
A steviával ízesített Coca-Cola Life nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a relatíve új termékeket máris kivonják a forgalomból, Auszráliában és Nagy-Britanniában teljesen eltűnik a kínálatból, Németországban pedig minimálisra csökkentik az alacsony kalóriatartalmú üdítők gyártását - írja a Portfólió.
A bukást az okozhatta, hogy a Coca-Cola gyorsan piacra akarta dobni a saját steviával ízesített üdítőjét, mivel a versenytársaknak is volt már hasonló a kínálatukban. Ezért nem volt eléggé kiforrott a recept, sokan mellékízre panaszkodtak, és az első változatok cukortartalma is magas volt, ezen később módosított a Coca-Cola.
Több országban sokáig tiltott volt a stevia használata, az engedélyezés után felkapott lett, de ez gyorsan elmúlt. A Coca-Cola a Life termékek helyett a cukormentes üdítőinek, a Coke Zerónak és a Coke Lightnak a reklámozására koncentrál.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.