Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A belga királyi család rossz néven vette az amerikai gyorsétterem-lánc hirdetését, amelynek szerzői választást kínálnak Belgium polgárainak. Döntsék el, ki a király: Fülöp vagy a Burger King?
Az udvar által kifogásolt reklámot a whoistheking.be oldalon lehet elérni. Aki a rajfilmfiguraként ábrázolt Fülöpöt választja (a rajz egyébként nemigen hasonlít az uralkodóra), kap egy kérdést. Biztos benne, hogy őt választja? Pedig ő nem fog önnek krumplit sütni. A királyi család azonban nem kér az ilyesfajta tréfálkozásból.
Helytelenítjük ezt a megközelítést, közölte az AFP-vel az udvar szóvivője. Hozzátette, hogy a Burger King nem kereste meg őket azzal, hogy szerepeltetni fogja a királyt egy reklámban. Márpedig az uralkodó arcmásának használata engedélyhez kötött. Reklámok esetében ezt nem szokták megadni.
A Burger King többségi tulajdonosaa, a Bertrand csoport 2015-ben felvásárolta francia riválisát, a Quick gyorsétterem-láncot. A brandet megőrizte, de ez már kifutóban van. A Burger King júniusra tervezi első belgiumi, már Burger King néven futó egységének megnyitását Antwerpenben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.