Megvan, hogy melyik fesztiválon lesz Aldi-üzlet

Három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon nyit pop-up üzleteket az Aldi Magyarország a nyár folyamán.

  • hvg.hu hvg.hu
Megvan, hogy melyik fesztiválon lesz Aldi-üzlet

Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2016-ban nyitotta meg első ideiglenes üzletét Magyarországon: az áruházlánc ebben az évben vett részt először a Sziget Fesztiválon egy 300 négyzetméteres üzlettel, illetve egy hozzá kapcsolódó grillzónával, ahol a helyszínen vásárolt termékeket ingyenesen sütötték készre az ALDI szakácsai.

 „Ebben az évben úgy döntöttünk, hogy még több helyszínen leszünk jelen: a Gyerek Szigeten, a VOLT Fesztiválon, a Balaton Soundon, a 17. FINA Világbajnokságon és természetesen a Szigeten is nyitunk egy-egy áruházat” – nyilatkozta Bernhard Haider ügyvezető igazgató.

Az áruházak mérettől függően 250–300 termékből álló kínálattal várják a vásárlókat: a friss zöldség-gyümölcs, pékáru, felvágottak, konzervek és tejtermékek mellett fagylalt, alkoholmentes italok, csokoládé és kozmetikumok is elérhetők lesznek. Mind az öt ideiglenes Aldi-üzletben működik majd „Azon melegében” látványpékség is, míg a zenei fesztiválokon a tavalyihoz hasonlóan az üzletek mellett nyitva tartó grillzónákban idén is ingyen sütik készre az Aldiban vásárolt friss és pácolt húsokat.

ALDI

VOLT Fesztivál

9400 Sopron, Harkai út 34. Lővér-kemping

Nyitva tartás: 2016.06.26. – 07.02. 07:00 és 02:00 óra között

Balaton Sound

8621 Zamárdi, Harcsa utca – Zöldfa utca, kemping

Nyitva tartás: 2016.07.05 -10. 04:00 és 24:00 óra között

17. FINA Világbajnokság

1007 Budapest, Margitsziget

Nyitva tartás: 2016.07.14 -30. 09:00 és 22:00 óra között

17. FINA Világbajnokság

1138 Budapest, Népfürdő út 36. Duna Aréna

Nyitva tartás: 2016.07.14 -30. 08:00 és 21:00 óra között

Sziget Fesztivál

1033 Budapest, Hajógyári sziget

Nyitva tartás: 2016.08.09-19. 07:00 és 02:00 óra között

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.