Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Az eddigi felével nőtt a benzin ára Észak-Koreában. Akinek eddig sem volt lehetősége tankolni az elzárt országban, ezután még inkább nem lesz.
A benzin ára 50, a dízelé pedig 20 százalékkal emelkedett Észak-Koreában, miután leállt az üzemanyagok kínai exportja az országba.
A kínai állami olajtársaság az elmúlt "egy-két hónapban" függesztette fel a feldolgozott olajtermékek exportját Észak-Koreába. Mindez része a nemzetközi nyomásnak, amelyet azért gyakorolnak Észak-Koreára, hogy hagyjon fel a nukleáris kísérleteivel.
Az észak-koreai fővárosban a benzin kilója 2,18 dollárra (literenként 2,92 dollárra) emelkedett, ami 50 százalékos drágulás a június 21-i kilogrammonkénti 1,46 dollárhoz képest. Észak-Koreában súlymértéket használnak az olajtermékek esetében.
Észak-Korea üzemanyag szükségletének nagy részét Kína fedezi, egy csekély mennyiség pedig Oroszországból érkezik.
Kína tavaly 64 millió dollár értékben 96 ezer tonna benzint és 45 ezer tonna dízelt szállított Észak-Koreának.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Christian Horner egy romokban lévő csapat élére állva a mennyek kapujáig emelte az energiaitalos istállót, majd testközelből élte át a zuhanórepülést is. 20 év után most távoznia kell.
Épp a minap szabadult el a platform chatbotja, amely antiszemita bejegyzéseket kezdett közzétenni, de az NBC News úgy tudja, Linda Yaccarino távozása már több mint egy hete napirenden volt.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.