Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az eddigi felével nőtt a benzin ára Észak-Koreában. Akinek eddig sem volt lehetősége tankolni az elzárt országban, ezután még inkább nem lesz.
A benzin ára 50, a dízelé pedig 20 százalékkal emelkedett Észak-Koreában, miután leállt az üzemanyagok kínai exportja az országba.
A kínai állami olajtársaság az elmúlt "egy-két hónapban" függesztette fel a feldolgozott olajtermékek exportját Észak-Koreába. Mindez része a nemzetközi nyomásnak, amelyet azért gyakorolnak Észak-Koreára, hogy hagyjon fel a nukleáris kísérleteivel.
Az észak-koreai fővárosban a benzin kilója 2,18 dollárra (literenként 2,92 dollárra) emelkedett, ami 50 százalékos drágulás a június 21-i kilogrammonkénti 1,46 dollárhoz képest. Észak-Koreában súlymértéket használnak az olajtermékek esetében.
Észak-Korea üzemanyag szükségletének nagy részét Kína fedezi, egy csekély mennyiség pedig Oroszországból érkezik.
Kína tavaly 64 millió dollár értékben 96 ezer tonna benzint és 45 ezer tonna dízelt szállított Észak-Koreának.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.