Át kell szabni az Armanit

Az olasz Armani luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó cég csökkenő forgalomról számolt be kedden.

  • MTI MTI
Át kell szabni az Armanit

 A kedvezőtlen eredmények az Armani miatt folytatja a vállalat reorganizációs folyamatát és márkáit három fő márka, a Giorgio Armani, az Emporio Armani és az AX alá csoportosítja - közölte a milánói központú olasz luxusipari konszern.

A kedden közöltek szerint az Armani eladásai tavaly éves szinten 5 százalékkal, 2,51 milliárd euróra csökkentek. A 83 éves divattervező, Giorgio Armani, a vállalat vezetője ugyanakkor arról is beszámolt, hogy az általa 1975-ben alapított cég adózott eredménye tavaly 271 millió euró volt a tavalyelőtti 241 millió euró után.

Az Armani S.P.A. és Olaszország első számú divatipari vállalata, a rivális Prada az utóbbi időben forgalomcsökkenéssel küzd. A luxusipari konszerneknek jelentős károkat okoz a szürkepiaci árusítás és az olcsó hamisítványok megjelenése. Számos vásárló vesz világszerte hamisított luxuscikkeket, a vásárlások közel egyharmada online történik.

Az LVMH, a Louis Vuitton márka tulajdonosa az egyik olyan luxusipari konszern, amelynél külön osztály foglalkozik a vállalat szellemi tulajdonjogainak védelmével. Már 2010-ben több mint 30 ezer hamisítási eljárást indítottak, ami világszerte több ezer hamis termék lefoglalását és bűnügyi hálózatok leleplezését eredményezte.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.