szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Elkelt a Nosalty, ami jó ideje már nem csak egyszerű receptgyűjtemény.

A Central Médiacsoport megvásárolta a Nosalty.hu gasztroportált – jelentették be pénteken.

A Nosalty 2008-ban blogként indult, mára majdnem egymillióan követik a Facebookon. Az oldalon több mint 58 ezer közösségi alapon születő recept található, kategorizáltan. A recepteket magazintartalom egészíti ki, amelyet külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa készít. 2013 végére a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag-adatbázisát is, amely több mint ezer alapanyagról ad részletes információt.

A Central Médiacsoport tulajdonosa, Varga Zoltán 2016 januárjában jelentette be, hogy a médiavállalat akvizíciókra készül. Azóta a Central kizárólagos tulajdonossá vált az ELLE és a Cosmopolitan magyarországi kiadójában, valamint az Animus kiadónak is száz százalékos tulajdonosa lett. Varga Zoltán 2014 második felében vásárolta meg a magyarországi médiapiacról távozó Sanomától a Sanoma Media Budapest Zrt.-t, mely a tulajdonosváltás óta Central Médiacsoport néven működik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!