Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem járnak a magyarok sporteseményekre, inkább maradnak a tévé előtt.
A hollandok között van a legtöbb sportrajongó, legalábbis az olyan, aki hajlandó pénzt is kiadni azért, hogy sportot nézzen – derül ki az Eurostat most kiadott adataiból. Az uniós statisztikai hivatala azt mérte fel, hányan vannak, akik a vizsgálat 12 hónapja alatt legalább négy sporteseményt a helyszínen néztek meg. Az EU lakóinak 13,1 százaléka mondhatja el ezt magáról, az eltérések azonban látványosak az egyes országok között.
Úgy tűnik, a magyar stadionépítések eddig nem jöttek be: a magyaroknak 9,8 százaléka szurkolt néhány sporteseményen a helyszínen. Nem sok ország áll mögöttünk a listán, de közöttük van Olaszország, Lengyelország és Görögország is. Mindhárom híres arról, mennyire nagy hangulatot csinálnak a szurkolóik, de úgy tűnik, a többség ettől még közömbös marad ott is. A lista legvégén a litvánok, a lengyelek és a görögök állnak.
A legnagyobb arányban a hollandok mentek el sporteseményekre, náluk 32,1 százalékos az arány. Mögöttük három nem EU-tagállam következik a listán – Izland, Norvégia és Svájc -, de a svédeknek és mindenki legnagyobb szerencséjére az íreknek is több, mint negyede választotta sokszor programjának a szurkolást.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.