szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A limitált kiadású üdítőben kevesebb a cukor, mint a hagyományos kólában.

Sós karamella ízesítésű kólát kotyvasztott és terít az Egyesült Államokban a Pepsi. Az üdítőben kevesebb a cukor, mint a normál változatban, cserébe van benne többféle természetes és mesterséges ízesítőanyag.

A sós karamella mostanában nagyon népszerű, egyebek mellett csokoládét, fánkot, kávét lehet ilyen ízben kapni.

A Pepsi nemrég Japánban bemutatta az epres és tejszínhabos sütemény (!) ízesítésű "karácsony kólát" is. A szigetországban állítólag sokan hagyományosan ilyen édességet esznek az ünnepen, ezért a furcsa párosítás.

A Coca-Cola sem marad le a fura újításokkal: nemrég kávé ízű kólát dobott piacra.

(foodandwine.com)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!