Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Sztárok, csillogás és rengeteg trükk a H&M hirdetésében.
2016-ot sok dolog miatt lehet szidni a Brexittől Donald Trump megválasztásáig, egyet azonban nehéz vitatni: remek karácsonyi reklámok születtek. A Heathrow plüssmacikat adott nekünk, John Lewis trambulinon ugráló állatokat, a H&M pedig egy kisfilmet Wes Andersontól, amelyben Adrian Brody játszotta a karácsonyt megmentő kalauzt.
A ruházati lánc idén sem maradt adós a sztárokkal, a most bemutatott hirdetésre azonban aligha fogunk emlékezni – akár holnap. Pedig felbukkan benne Nicki Minaj, Jesse Williams és John Turturro is.
A sztárokon kívül a csillogás és a cukiság sem hiányozhat a filmből, mégis úgy érezzük, valahol az elfelejtett karácsonyi ajándékok és az elfelejtett karácsonyi reklámok polcán fog végezni John Lewis szörnyecskéjével vagy a Heathrow reciklált plüssmedvéjével.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Öt évtizede Steven Spielberg A cápával megteremtette, két évre rá barátja, George Lucas a Csillagok háborújával megerősítette a nyári bombasiker intézményét. A vakáció idején korábban olyan filmeket mutattak be, amelyektől nem vártak kirobbanó eredményt.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?