Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Sztárok, csillogás és rengeteg trükk a H&M hirdetésében.
2016-ot sok dolog miatt lehet szidni a Brexittől Donald Trump megválasztásáig, egyet azonban nehéz vitatni: remek karácsonyi reklámok születtek. A Heathrow plüssmacikat adott nekünk, John Lewis trambulinon ugráló állatokat, a H&M pedig egy kisfilmet Wes Andersontól, amelyben Adrian Brody játszotta a karácsonyt megmentő kalauzt.
A ruházati lánc idén sem maradt adós a sztárokkal, a most bemutatott hirdetésre azonban aligha fogunk emlékezni – akár holnap. Pedig felbukkan benne Nicki Minaj, Jesse Williams és John Turturro is.
A sztárokon kívül a csillogás és a cukiság sem hiányozhat a filmből, mégis úgy érezzük, valahol az elfelejtett karácsonyi ajándékok és az elfelejtett karácsonyi reklámok polcán fog végezni John Lewis szörnyecskéjével vagy a Heathrow reciklált plüssmedvéjével.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.