Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Átformálja a Tesco a meglévő üzleteit – mondta el a Tesco Európa vezérigazgatója.
Átalakulnak a vásárlók igényei, emiatt át kell formálni az üzleteket is – nyilatkozta Matt Simister, a Tesco Európa vezérigazgatója a Figyelőnek. Mint mondta, most már kevesen szeretnek a hatalmas üzletekben bolyongani, inkább gyakrabban vásárolnak kevesebbet, mint hogy egy alkalommal elintézzék a nagybevásárlást.
Ezért az üzletek egyre kisebbek lesznek: a budaörsi nagyáruházban például 15 ezer négyzetméterről 10 ezerre csökkentették az eladóteret, de a legtöbb boltnál szeretnének 6 ezer négyzetméterig lemenni. A megmaradt területen pedig külső partnerek nyithatnak boltokat, például a Sports Direct vagy a Decathlon – mondta.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.