Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Kisebb településeken is megszólal nemsokára a közrádió egyik adása, a Dankó Rádió. A köztévének most már biztos, hogy egyelőre nem lesz M6 nevű csatornája.
Újabb öt frekvenciával bővülhet a Dankó Rádió hálózata – így döntött csütörtökön a Médiatanács. A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kezdeményezésére a bajai 92,2 MHz-en, a keszthelyi 104,3 MHz-en, a révfülöpi 91 MHz-en, a tiszafüredi 105,2 MHz-en és a nagymarosi 93,1 MHz-en is a Dankó Rádió szól majd.
A Dankó Rádió most a kisebb településeken csak szórványosan érhető el, a közszolgálati célok pedig csak akkor érvényesülhetnek maradéktalanul, ha a közszolgálati médiaszolgáltatás földrajzi értelemben véve is eljuttatható a lehető legtöbb társadalmi réteghez – derült ki az indoklásból.
A médiahatóság közölte csütörtökön azt is: az MTVA jelezte, hogy gazdaságossági és költségvetési okok miatt nem indítja el az M6 nevű tematikus csatornáját. Ezt a médiatanács elfogadta, és átvezette a közszolgálati médiaszolgáltatásokról szóló nyilvántartásában. Az MTVA vezérigazgatója egyébként egy decemberi konferencián megerősítette már, hogy egyelőre letettek az M6 elindításáról, és ehelyett a nemzeti főadónak nevezett Duna TV fejlesztésére koncentrálnak.
A Méditanács csütörtökön a szolnoki 90,4 MHz-es frekvencia eljárásában az alaki vizsgálat után pályázati nyilvántartásba vette az egyetlen jelentkezőt, az LB Rádió Kft.-t. Utóbbi korábbi hírek szerint a Rádió 1 tulajdonosához, Andy Vajnához köthető, és valószínű, hogy végül ezen a frekvencián is a Rádió 1 szól majd. Korábban, az előző tulajdonosi kör idején is a Rádió 1-é volt egyébként ez a hullámsáv.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.