Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Főleg utaskísérőket keresnek.
Több mint nyolcezer embert vesz fel az idén a német Lufthansa-csoport, a legnagyobb európai légitársaság.
A társaság az MTI-hez kedden eljuttatott közleményébe azt írta, hogy az új munkatársak legnagyobb része utaskísérő lesz. A névadó Lufthansánál nagyjából 2500 új utaskísérő áll munkába 2018-ban, a csoport egészét tekintve pedig 4000. Jelentős létszámfejlesztést tervez a Lufthansa Technik is, amely 500 új munkatársat alkalmaz az idén.
A közleményben kiemelték, hogy a Lufthansa továbbra is az egyik legvonzóbb német vállalat, és "ideális munkáltató számos álláskereső számára". Ezt jelzi, hogy tavaly több mint 100 ezer jelentkezést nyújtottak be a vállalatcsoport álláskereső portálján.
A csoport a legutóbbi adatok szerint 2016 végén világszerte 124 306 embert foglalkoztatott, szemben az egy évvel korábbi 120 652-vel.
A társaság a 2017 január-szeptemberi időszakban 26,7 milliárd euró (8330 milliárd forint) árbevételt ért el, ami 12 százalékos növekedés az előző év azonos időszakában elért 23,8 milliárdhoz képest. Az üzemi eredmény 52,7 százalékkal, 2,5 milliárd euróra emelkedett, az adózott eredmény pedig az egy évvel korábbival megegyező mértékű, 1,8 milliárd euró volt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.