szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Eljárt az idő a hagyományos karórák felett?

Több órát adhatott el 2017 a negyedik negyedévében az Apple, mint a teljes svájci export volt – írja a Zerohedge alapján a Portfolio. A Canalys elemzőcég becslése szerint a techóriás az év utolsó három hónapjában 8 millió, az év egészében pedig 18 millió okosórát értékesíthetett.

A nyolcmilliótól elmaradnak a svájciak: a hagyományos ágazat a Rolexszel és a Swatch-csal az élen is csupán 6,8 millió darabot adott el külföldön termékeiből. Ezzel az Apple Watch lett a legnépszerűbb óra a világban.

©

(via Portfolio)

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!