szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az áldozathibáztatást sugalló, szexista reklám annyira félrement, hogy a Snapchat piaci értéke a tőzsdén majdnem egymilliárd dollárral csökkent.

Elég nagy botrányt kavart a Snapchat legutóbbi reklámja, amely egy hajszálnyit sem volt hajlandó tudomást venni a #metoo mozgalom által felkorbácsolt közhangulatról. A reklám céljából megjelent app lényege annyi, hogy feldob egy kérdést, hogy a felhasználó mit választana: inkább megpofozná Rihannát vagy megütné Chris Brownt? "Slap Rihanna or Punch Chris Brown?" - szól a kérdés. Hogy mindenki értse: azért erről a két celebről van szó, mert 2009-ben Chris Brown súlyosan bántalmazta akkori barátnőjét, Rihannát, évekig jártak bíróságra is emiatt.

Rihanna érthető módon teljesen kiakadt az appon, azzal vádolta meg a Snapchatet, hogy egy szándékosan az áldozatot hibáztató reklámot hoztak létre ezzel. Ezt követően a Snapchat elnézést kért, és hozzátették, hogy a reklámnak soha nem szabadott volna megjelennie a közösségi szolgáltató felületén.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Fotók: Ilyen lesz a megújult Citadella

Fotók: Ilyen lesz a megújult Citadella

Orbán áthelyezi a súlypontot: az orosz botrányok miatt Kínának árulja ki az országot

Orbán áthelyezi a súlypontot: az orosz botrányok miatt Kínának árulja ki az országot

Hatalmas terasszá alakulhat Budapest belvárosa 3,5 millió beoltott után

Hatalmas terasszá alakulhat Budapest belvárosa 3,5 millió beoltott után