Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az áldozathibáztatást sugalló, szexista reklám annyira félrement, hogy a Snapchat piaci értéke a tőzsdén majdnem egymilliárd dollárral csökkent.
Elég nagy botrányt kavart a Snapchat legutóbbi reklámja, amely egy hajszálnyit sem volt hajlandó tudomást venni a #metoo mozgalom által felkorbácsolt közhangulatról. A reklám céljából megjelent app lényege annyi, hogy feldob egy kérdést, hogy a felhasználó mit választana: inkább megpofozná Rihannát vagy megütné Chris Brownt? "Slap Rihanna or Punch Chris Brown?" - szól a kérdés. Hogy mindenki értse: azért erről a két celebről van szó, mert 2009-ben Chris Brown súlyosan bántalmazta akkori barátnőjét, Rihannát, évekig jártak bíróságra is emiatt.
Rihanna érthető módon teljesen kiakadt az appon, azzal vádolta meg a Snapchatet, hogy egy szándékosan az áldozatot hibáztató reklámot hoztak létre ezzel. Ezt követően a Snapchat elnézést kért, és hozzátették, hogy a reklámnak soha nem szabadott volna megjelennie a közösségi szolgáltató felületén.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.