Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A február végével záródott három hónapban 921 millió dollár, részvényenként 57 cent vesztesége keletkezett a cégnek. Az amerikai sportszergyártó két évtized óta először zárt veszteséggel negyedévet.
A decemberi amerikai adóváltozások a nyereségből 2 milliárd dollárt vontak ki, és így alakult ki a negyedéves veszteség, amire utoljára 1998-ban volt példa.
A Nike bevétele a negyedévben éves összevetésben mintegy 7 százalékkal 8,98 milliárd dollárra emelkedett.
A sportszergyártó európai, közel-keleti és afrikai eladásai 19 százalékkal 2,3 milliárd dollárra nőttek, az ázsiai és csendes-óceáni térségben, valamint Latin-Amerikában az együttes eladás 13 százalékkal 1,3 milliárd dollárra emelkedett. Kínában is sikerült növelni az értékesítést, 24 százalékkal 1,3 milliárd dollárra.
A Nike eladásai az észak-amerikai piacon ugyanakkor 6 százalékkal 3,6 milliárd dollárra csökkentek.
A cég cipőeladásból származó negyedéves bevétele 5 százalékkal 5,6 milliárd dollárra nőtt, a ruházati termékek értékesítése 13 százalékkal 2,6 milliárd dollárra emelkedett, a kiegészítő sporttermékeké viszont 2 százalékkal 314 millió dollárra csökkent éves összevetésben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.