Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az emberek azt akarják, hogy emelkedjen a taxi tarifája – vezették le. Már legalábbis bizonyos emberek. Bizonyos módszertan szerint.
Közvélemény-kutatást rendelt a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara a Taxisok Világa magazintól, hogy kiderítsék, milyen népszerű lenne a tarifaemelés ötlete. (A Fővárosi Közgyűlés jövő szerdán dönt: az alapdíj 450-ről 700 forintra nőne, a kilométerdíj 20 forinttal, a várakozási díj pedig percenként 5 forinttal lesz drágább.) A kutatás most került fel a Fővárosi Önkormányzat dokumentumtárába, ott vette észre a Napi.hu, az eredménye pedig világos: az emberek 99,3 százaléka azt akarja, hogy legyen drágább a taxizás.
Ez az eredmény azért egy kicsit gyanús, még a határon túli magyarok között sem győzött ennyivel a Fidesz a választáson. Még jó, hogy meg is mutatták a módszertant. Egész pontosan annyi történt:
A taxis magazin a saját Facebook-oldalára kitett egy hírt a díjemelésről, és azt kérte a követőitől, hogy aki drágulást szeretne, az lájkolja, aki pedig nem, az egy dühös ikont nyomjon.
Így jött ki a dokumentum szerint a 309-2-es végeredmény. Most egyébként nem ez látszik, a nyilvános adatok szerint 53-5-re vezetnek csak a dráguláspártiak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.