Védelmi pénzt szedő taxishiénákra csapott le száz rendőr és NAV-os
Taxikat és taxiórákat, pénzt és kábítószergyanús anyagot is lefoglaltak az akció során.
Taxikat és taxiórákat, pénzt és kábítószergyanús anyagot is lefoglaltak az akció során.
Kilenc taxiengedélyt vontak vissza, a taxitársaságok munkatársai is szabálytalanok voltak.
Az ellenőrzéseket a BKK és a BRFK munkatársai végzik.
Néhány héttel ezelőtt logója miatt támadták a vállalatot.
A piacvezető Bolt Taxi ellehetetlenítését célzó kísérlet bár hivatalosan a taxik logójáról szólt, ennél sokkal mélyebb problémákra utal, amelynek a vége akár törvénymódosítás is lehet, de az is, hogy tömegesen teszik át külföldre a székhelyüket a magyar taxistársaságok.
Az Uber után ismét egy utasait online szervező taxiscéget támadnak a taxis szervezetek, ezúttal a taxikon szereplő védjegyet kifogásolva.
Az I. kerületi vezetésnek elege lett a turistákra vadászó, szabálytalankodó taxisokból.
Karácsony Gergellyel tárgyaltak a taxisok képviselői, de nem született megállapodás.
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara szerint a kialakított keretrendszer megszüntetése felborította volna az egyensúlyt.
A Fővárosi Közgyűlés szerda délelőtt hozott egy döntést, de estére megjelent az azt megfúró és csütörtöktől máris hatályos kormányrendelet.
A taxisszakszervezetek a kormány képviselőivel tárgyaltak.
Folytatódnak az egyeztetések a fővárossal az üzemanyagok hatósági árának eltörlése után.
A kormány lefejezte az üzemanyagárstopot, a taxisok pedig azonnali tarifaemelést követelnek. Időközben elkészült Budapest 2023-as költségvetése, a kormány pedig még mindig lóg 12 milliárddal a fővárosnak.
A fuvarozók a magasabb költségeiket beépítik az áraikba is, így azokat a vásárlók is érezni fogják levelük szerint.
A hatósági tarifák után a tagdíj összege is nőtt, illetve nőni fog a fővárosi társaságoknál.
A GVH szerint a nem megfelelő szabályozással társadalmi károk alakulhatnak ki.