Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A legtöbb pénzt az ATV és az Echo Tv kapta, hogy az Erzsébet-utalványokat reklámozzák.
Legalább 6,2 milliárd forintért reklámozták az Erzsébet-utalványokat – derítette ki az Átlátszó. Nem volt egyszerű dolga a portálnak, az Erzsébet Utalványforgalmazó a jogerős bírósági ítélet ellenére sem volt hajlandó sokáig kiadni az adatokat, csak most, amikor büntetőfeljelentést tettek a cég ellen.
Az adatok ráadásul még így is hiányosak, ezért csak annyit lehet mondani, hogy a 6,2 milliárd forint a minimum, amennyit elköltöttek. Sőt, ebben nem szerepel a 2017-es és az idén tavaszi reklámozás sem.
Az utalványok hirdetéseire a legtöbbet az ATV-nek fizettek, ott 1,7 milliárd forint értékben reklámoztak, de 1,3 milliárdot kapott az Echo Tv is. Épp csak nem lett meg az egymilliárdos határ a Magyar Időknek, oda 995 millió forint jutott.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.