Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A legtöbb pénzt az ATV és az Echo Tv kapta, hogy az Erzsébet-utalványokat reklámozzák.
Legalább 6,2 milliárd forintért reklámozták az Erzsébet-utalványokat – derítette ki az Átlátszó. Nem volt egyszerű dolga a portálnak, az Erzsébet Utalványforgalmazó a jogerős bírósági ítélet ellenére sem volt hajlandó sokáig kiadni az adatokat, csak most, amikor büntetőfeljelentést tettek a cég ellen.
Az adatok ráadásul még így is hiányosak, ezért csak annyit lehet mondani, hogy a 6,2 milliárd forint a minimum, amennyit elköltöttek. Sőt, ebben nem szerepel a 2017-es és az idén tavaszi reklámozás sem.
Az utalványok hirdetéseire a legtöbbet az ATV-nek fizettek, ott 1,7 milliárd forint értékben reklámoztak, de 1,3 milliárdot kapott az Echo Tv is. Épp csak nem lett meg az egymilliárdos határ a Magyar Időknek, oda 995 millió forint jutott.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az ételpazarlás miatt több hotellánc már trükköket alkalmaz, hogy kevesebb ételt dobjanak ki a vendégek.
Földes András riportja Munkácsról.
A Tisza Párt elnöke szerint lehet, hogy a tűzijátékban Szijjártó Pétert akarták kifigurázni.
A mentősöknek további 24 sérültet kellett ellátniuk.
Egy német elemzés szerint Kijev számára veszedelmes lenne egy közös csúcstalálkozó Trumppal és Putyinnal, főleg, ha Budapesten tárgyalnának.
Egyikük tartózkodási engedélyét azután vonták vissza, hogy várandós lett.