Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A diszkontlánc sem marad le a királyi esküvőről.
A királyi esküvő alkalmából dobott piacra angol pezsgőket és habzóborokat a Lidl az Egyesült Királyságban. A Meghan Markle és Harry herceg nászának lázában égő szigetországban sikerre számíthat a termék, tudni lehet ugyanis, hogy nem csak a monarchia hívei, de a pár is angol pezsgővel koccint majd a jeles eseményen. Persze aligha az 5,99 fontos diszkontverzióval.
A Lidl korábban bort is piacra dobott a jeles esemény tiszteletére, de a jelek szerint a pezsgő az igazi: az utóbbi időben 35 százalékkal megnőtt a habzóborok iránti kereslet az áruházláncnál.
A Harry herceg és Meghan Markle esküvője körüli felhajtásról itt olvashatnak bővebben.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.