Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A diszkontlánc sem marad le a királyi esküvőről.
A királyi esküvő alkalmából dobott piacra angol pezsgőket és habzóborokat a Lidl az Egyesült Királyságban. A Meghan Markle és Harry herceg nászának lázában égő szigetországban sikerre számíthat a termék, tudni lehet ugyanis, hogy nem csak a monarchia hívei, de a pár is angol pezsgővel koccint majd a jeles eseményen. Persze aligha az 5,99 fontos diszkontverzióval.
A Lidl korábban bort is piacra dobott a jeles esemény tiszteletére, de a jelek szerint a pezsgő az igazi: az utóbbi időben 35 százalékkal megnőtt a habzóborok iránti kereslet az áruházláncnál.
A Harry herceg és Meghan Markle esküvője körüli felhajtásról itt olvashatnak bővebben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?