szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kommunikációs kampányt hirdetett a Parragh László vezette Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, hogy többen válasszák a szakképzést.

Százmilliókat költ a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatallal közösen a szakképzés népszerűsítésére – derül ki az Európai Unió hivatalos lapjában, a Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívásból.

Egészen pontosan 228 millió 250 ezer forintért írtak ki kommunikációs kampányt, a cél az, hogy a diákok közül minél többen válasszák a szakképzést. A hirdetményben az olvasható, „a program általános célja, hogy a szakképzést népszerűsítse, a szakmák presztízsét visszaállítsa”. Ezért – ahogyan fogalmaznak – erőteljes marketingkommunikációt várnak el: a nyertesnek 400 utcai plakátot, 200 citylight-ot kell kihelyeznie, ezeken felül a pénzből jut kisfilmek forgatására, rádiós, nyomtatott és online hirdetésekre is.

A nyílt közbeszerzési eljárásra augusztus 3-ig lehet jelentkezni.

A HVG korábban arról írt, hogy a Parragh László vezette Magyar Kereskedelmi és Iparkamara bármennyire szeretné, a diákok nagyon nem mennek szakmát tanulni nyolcadik után.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
A MÁV a járvány előtti utasforgalomra számít a nyáron a Balatonnál

A MÁV a járvány előtti utasforgalomra számít a nyáron a Balatonnál

Meghalt Bernie Madoff

Meghalt Bernie Madoff

Még a hétvégén is fagyni fog

Még a hétvégén is fagyni fog