Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Balesetveszélyesek az új buszok, közúti veszélyeztetésnek számít, hogy forgalomba állhattak – állítja a feljelentő.
Feljelentés érkezett a rendőrségre a csődbe menekült Ikarus EAG csuklós buszai ügyében – írta meg a zoom.hu. A feljelentő szerint – aki névtelenséget kért, de annyit elárult, hogy nehézgépjárművek üzemeltetésével és vezetésével foglalkozik – a buszok nem felelnek meg a jogszabályban meghatározott biztonsági és műszaki követelményeknek, emiatt ez már közúti veszélyeztetésnek számít.
A feljelentő azt állítja: utasként hét darabot kipróbált a buszokból, és mindegyiknél ugyanazokat a problémákat tapasztalta, ezért gondolja, hogy konstrukcióhibáról van szó. Azt gyanítja, hogy a buszok típusbizonyítványát egy másik jármű típusbizonyítványából származtatták, a csuklós Modulo 168d prototípusáéból, csakhogy ezeknek a hosszát lecsökkentették. Emiatt megváltozott a tengelyterhelés, a középső kerekek tapadása nem megfelelő, ez fékezéskor komoly problémát jelenthet, illetve gyorsításkor is, főleg kanyarodásnál – állítja a feljelentő. A vállalat még nem reagált a vádakra.
A cég hétfőn jelentette be, hogy fizetési nehézségeinek kezelése érdekében csődvédelmet kért. A kormány erre válaszul stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetnek minősítette.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Filozófus, rapper, filmproducer és miniszterelnök egy képen.
Úgy tűnik, Budapest várhat, amíg vége van a nyárnak.