Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egymás taposták az alig egydolláros kukoricáért.
Még szombaton verekedtek össze az emberek egy élelmiszerboltban, Toronto északi részén. A tumultusról videó is készült, eddig már több mint 641 ezren látták a Facebookon. A felvétel szerint akadtak, akik abba az óriási kartondobozba is beálltak, amelyben a kukoricát tartották a boltban. Mások a földről kapkodták, hogy megszámlálhatatlanul sokszor fordulhassanak, ölükben tucatnyi csővel. Azért tülekedtek érte olyan sokan, mert mindössze 1 dollár 68 centbe került.
Az eset kapcsán a CTV News egy egyetemi professzort és egy agrárközgazdászt is megkérdezett, mindketten jót mosolyogtak a történteken. Szerintük arról lehetett szó, hogy a kereslet egyszerűen meghaladta a kínálatot. Azt azonban nem értették, miért volt ekkora küzdelem a néhány dolláros kukoricáért.
Talán van valami a kukoricában, amiről eddig nem tudtam
– mondta az egyikük.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.