szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Lounge Design készítette a telekommunikációs vállalat "tipikusan magyar" szlogenű kampányát.

A Magyar Telekom a vezető magyar kreatívügynökségek közül hárommal – a DDB-vel, az Isobarral és a Mitóval – is együtt dolgozik, a november elején indult kampányát mégis a Lounge Designra bízta.

A Kreatív három éve még "kis designcégként" írt a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó Lounge-ról, amely azonban az utóbbi időben szépen kikerekedett. Amióta ugyanis szerződést bontott a Nemzeti Kommunikációs Hivatal Kuna Tibor és Csetényi Csaba ügynökségeivel, szinte valamennyi állami hirdetés rajtuk fut keresztül.

A Lounge dolgozik egyebek mellett a Magyar Turisztikai Ügynökség, a Diákhitel Központ és az agrárkamara kampányain, és ott készültek a kék hátterű kormányzati plakátok is.

A Kreatív rákérdezett a Magyar Telekomnál, miért látták szükségét annak, hogy a három másik ügynökség mellett végül egy negyedikkel is közös munkába kezdjenek. A cég márka- és lakossági kommunikációs igazgatója azt írta nekik, hogy a "tipikusan magyar" attitűd újragondolásához több koncepciót is fejlesztettek, és végül – több kör után – a Lounge Design-ét választották. "A Lounge a turisztikai téren szerzett referenciái miatt került képbe: úgy láttuk, hogy ilyen háttérrel eredeti és hiteles módon tudnak hozzányúlni a >>magyar<< témához."

Szabó Béla Attila azt is hozzátette, hogy a Lounge-dzsal kötött megállapodásuk egy konkrét kampányra szól, amelynek eredményességét értékelve döntenek majd a folytatásról.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!