Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A bevételeik 6 milliárd forinttal nőttek, mégis kevesebbet fizettek be az államkasszába a kaszinós cégek, mint az előző évben.
Tavaly minden eddiginél jobb évet zártak a kaszinós cégek, így beteljesítették Orbán Viktor korábbi kívánságát. A miniszterelnök 2015-ben arról beszélt: nagy profitot kíván mindenkinek, aki szerencsejátékkal foglalkozik, hogy még több pénzt tudjon befizetni a magyar költségvetésbe.
Csakhogy az állam mégsem járt jobban: a 24.hu számításai szerint a kaszinócégeknek bár tavaly 6 milliárd forinttal több bevételük volt, így is kevesebb pénzt utaltak az államkasszába, a cégek ugyanis koncessziós díjat fizetnek a kaszinó üzemeltetéséért cserébe. Azt azonban, amit így befizetnek, levonhatják a nyereségük után fizetendő játékadóból - számolt be a keddi esti RTL Híradó.
A műsorban elhangzott: a 24.hu számítása szerint tavaly több mint 4,6 milliárd forint adóbevételt engedett el a kaszinós cégeknek az állam ilyen módon.
Az elmúlt három évben pedig már több mint 13 milliárd forint bevételtől esett el a költségvetés.
A Jobbik szerint az sem biztos, hogy a kaszinós cégeknek annyi bevételük volt, amennyit bevallanak, mert a kaszinókban nem kötelező online pénztárgépet használni.
A csatorna megkérdezte a kormánytól, tudják-e, ki most a végső tulajdonosa ezeknek a cégeknek, de csak annyit válaszoltak: az állam magyar társaságokkal kötött szerződést.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.