szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nincsenek meg még mindenkinek az adatai, de az összes utasnak jár a kompenzáció - közölte a Wizz Air.

Sokak panaszlevelére máig nem válaszolt a Wizz Air, miután júniusban egy napra Londonban rekedtek, több mint negyven utasnak pedig még mindig nem utalták át az ígért 250 eurót - írtuk meg mi is az Index cikke alapján. A légitársaság most azt közölte: a járat minden utasát kompenzálni fogja. Nem csupán átutalja bankszámlájukra a 250 euró összegű kötelező kompenzációt, de ezen felül 200 eurót ír jóvá az érintettek Wizz számláján a jogszabályi kötelezettségén felüli kártérítésként – ígérték.

 Az átutalások megindításának feltétele, hogy az összes szükséges adat (például az utas Wizz számlájának adatai, helyes bankszámlaszáma, neve és lakcíme) beérkezzen a légitársasághoz. Akikkel már sikerült felvennie a kapcsolatot, azok Wizz számláján jóvá is írták a 200 eurónyi összeget.

Ugyanakkor vannak utasok – főképp azok, akiknek bizonyos személyes adataik elavultak, vagy utazási irodákon keresztül foglalták a jegyüket –, akik esetében még nem fejeződött be a szükséges információk begyűjtése. Amint minden szükséges adat a cég rendelkezésére áll, velük is felveszi a kapcsolatot, hogy elindíthassák az átutalást – tették hozzá.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!