Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Már dolgoznak egy jelölésrendszeren, amellyel segítenek elkerülni a pálmaolajjal készített termékeket.
A Spar után az Aldi is válaszolt a Tudatos Vásárlók Egyesületének felhívására. Az egyesület arra kérte a nagyobb üzleteket: külön polcokon árulják a pálmaolajmentes termékeiket, hogy aki nem akar ilyet venni, annak ne kelljen sokáig böngésznie az összetevők listáját.
Az Aldi azt írta, jelenleg is dolgoznak egy olyan jelölésrendszeren, amely az üzletben segítené a vásárlók tájékozódását, és könnyen megkülönböztethetővé tenné a pálmaolajmentes termékeket.
Az Aldi Magyarország pálmaolaj-beszerzési politikáját a cég minden partnerének kötelező betartani, máskülönben nem szállíthatnak az Aldiba termékeket – tették hozzá. Emellett a saját márkás Natur Aktiv bio termékcsalád ettől az évtől teljes mértékben pálmaolajmentes, és szintén idén januártól kizárólag fenntartható forrásból származó pálmaolaj lehet a cég saját márkás termékeiben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.