Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Néhány saját márkás terméknél egyáltalán nem fognak pálmaolajat használni az év végére – ígérte a Spar.
Nyílt levélben kérte a Tudatos Vásárlók Egyesülete az Aldit, a Spart és Lidlt, hogy árulják külön polcokon a pálmaolajmentes termékeiket. A Spar most reagált a kérésre: mint írták, a cég „szeretné a felhasznált pálmaolaj mennyiségét is jelentősen visszafogni, mivel az alapanyag iránt világszerte fokozódó igénynek esőerdők – és így számos növény- és állatfaj – esik áldozatául”. Ezért az áruházlánc azt tűzte ki célul, hogy már 2019 végére számos saját márkájához egyáltalán ne használjanak pálmaolajat.
„A pálmaolaj kiváltása az érintett termékkategóriákban már csak minimális számú terméknél nem valósult meg. A folyamatot az év végéig ezeknél is le szeretnénk zárni” – írták.
A pálmaolajat nagyrészt a harmadik világ országaiban termesztik, ahol olcsó a munkaerő, és a környezetvédelmi szabályozások gyakran hiányosak. Az olajpálma-ültetvények telepítéséért naponta 20 hektárnyi esőerdőt vágnak ki, az alacsony ára miatt mára már számtalan feldolgozott élelmiszerben és kozmetikumban van jelen.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.
Ismeretlen tettes ellen folytatnak nyomozást.