Eltűnik a magyar piacról a UPC márkanév

Alig egy évvel az után, hogy a Vodafone-csoport megvásárolta a UPC magyar leányvállalatát, már csak a saját márkanevén fog szolgáltatást kínálni.

  • hvg.hu hvg.hu
Eltűnik a magyar piacról a UPC márkanév

Jövő áprilistól a Vodafone Magyarország megszünteti a UPC brandet, ezt követően kizárólag a saját márkanevén értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait – írta a HWSW. A márka beolvasztásával a szolgáltató által kínált összes vezetékes elérés (VoCaTV telefon, internet, digitális kábeltévé) elérhető marad a UPC mostani szolgáltatási körzeteiben, csak épp Vodafone márkanéven lesz elérhető.

Az Európai Bizottság júliusban hagyta jóvá, hogy a Vodafone-csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát, köztük a UPC Magyarországot. A cég a magyar, a román és a cseh piacokon UPC márkanévvel volt jelen, míg Németországban a Unitymedia márkát használta. A tranzakció augusztus 1-jére zárult le, a két szolgáltató ez után cégcsoportként, de különálló vállalatként működik tovább.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.