Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Papírzacskókkal helyettesíti a műanyagot, és a beszállítókat is kötelezi az újrahasznosításra a brit Tesco.
A Tesco 2020 végéig egymilliárd műanyag csomagolást von ki a forgalomból angliai üzleteiben, és a beszállítóikat is kötelezik az újrahasznosítható csomagolóanyagok használatára - írja a Portfolio.hu.
A brit kereskedelmi áruházlánc célja, hogy csökkentse az üzleteiben kapható áruk csomagolása által okozott környezeti terhelést, részben azért, mert a vásárlói kis egyre környezettudatosabbak.
Tavaly a Tesco azt a célt tűzte ki, hogy száműzi kínálatából a legnehezebben újrahasznosítható csomagolásokat, most a vállalat bejelentette, hogy ezt a célt idén év végéig elérik, 800 termékkategóriában 4000 tonnányi csomagolóanyagot vonnak ki a forgalomból.
A műanyag zacskókat pedig papírzacskókkal helyettesítik.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.