Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Minden a húsgolyóval kezdődött!
Egészen elképesztő kommentháború zajlik a Lidl egyik posztja alatt a Facebookon.
Az üzletlánc nemrég megosztott egy képet egy tál húsgolyóról, amelyhez a következő szöveget fűzték:
Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?
Az utalást az IKEA-ra nem lehetett nem észrevenni.
Ezután természetesen az IKEA is reagált:
De ami ezután következett, arra valószínűleg senki nem számított, ugyanis a háborúba egy sor márka is beszállt, a Kométa, a Michelin, az Actimel, az Apenta, de például a Vatera és a Burger King is.
És néhány hozzászólás igazán profi munka lett!
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Vasárnap este történt a tragédia.