Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy villamos távvezeték kiváltása az oka annak, hogy vélhetően fél éves csúszással adják majd át a Cegléd és Abony közötti szakaszt.
Egy Szolnok és Cegléd közötti 22 kilovoltos távvezeték kiváltása húzódik, ami miatt hat hónappal csúszik a Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres gyorsforgalmi útszakasz befejezése – írta meg a Napi.hu. A Mészáros Lőrinchez közeli, Szijj Lászlóhoz köthető Duna Aszfalt Kft. nyerte el a szakasz építésére kiírt közbeszerzést, a becsült 23,5 milliárd forint helyett 26,3 milliárd forintért.
Az M4-es autópálya körül a Simicska–Orbán ügy kirobbanásakor kezdődtek a bajok, majd per nélkül megállapodott a kormány az érintett cégekkel, amelyek ellen kartellezés gyanúja miatt indított eljárást a Gazdasági- és Versenyhivatal. Az ügy lezárása és az építkezések újraindítása után az M4-es már nem autópályaként, hanem kétszer kétsávos gyorsforgalmi útként készül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.