Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mérlegelik, hogy átmenetileg kivonják a forgalomból a 14 darab Airbus A380-as gépet.
Lufthansa Csoport pénteki közleménye szerint akár 50 százalékkal csökkenthetik kapacitásukat a koronavírus-járvány révén csökkenő kereslet miatt.
A közlemény szerint a foglalások visszaesése és a lemondott utazások számának növekedése drámai méreteket ölt, ezért a tervezettnél nagyobb kapacitáscsökkentésre kényszerülhet a csoport valamennyi légitársasága.
Azt már csütörtökön bejelentették, hogy a márciusi menetrendből törölnek 7100 járatot, ami a kapacitás 25 százalékos csökkentésének felel meg. A további lépéseket a kereslet alakulásától függően teszik meg. Előfordulhat, hogy csak minden második tervezett járat közlekedik majd.
Mérlegelik továbbá, hogy átmenetileg kivonják a forgalomból mind a 14 darab Airbus A380-as gépet. Az Airbus A380-as a polgári repülés történetének legnagyobb - több mint 850 utas szállítására alkalmas - repülőgépe.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.