Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A Ryanair vezérigazgatója szerint egyszerűen nem tud profitot termelni a Ryanair, ha üresen hagyják a középső ülést, ráadásul úgy gondolja, ennek egészségügyileg sincs értelme.
Ha júliusban jelentősen enyhítik az utazási korlátozásokat Európában, a Ryanair sorra indítja majd újra korábbi járatait, októberre már 80 százalékuk üzemelhet – mondta a Financial Timesnak adott interjút Michael O'Leary.
A Ryanair vezérigazgatója a közegészségügyi helyzet miatt földre parancsolt repülőgépeken nem szabad üresen hagyni a középső üléseket, amikor majd újra levegőbe emelkedhetnek. A BBC felidézi, miután olyan nagy légitársaságok, mint az Emirates, az easyJet vagy a Delta is ennek bevezetését tervezi, felmerült annak lehetősége, hogy egyes államok kötelezővé teszik ezt az országot érintő járatokon.
"66 százalékos kihasználatsággal nem tudunk gazdaságosan működni" – így számol az írországi székhellyel működő légitársaság vezérigazgatója. A médiaszereplései sirán magát gyakran elragadtató O'Leary azt mondja:
ha az ír kormány bevezeti ezt a szabályt, akkor fizesse ki a középső üléseket, máskülönben a Ryanair gépei nem fognak felszállni.
A vezérigazgató szerint a közpéső ülés kihagyásának járványügyi szempontból sincs értelme, hiszen így sem biztosítható a WHO által ajánlatosnak tartott 2 méteres távolság az utasok között. O'Leary inkább azt az ázsiai gyakorlatot tartja követendőnek, hogy a repülőtereken mindenki testhőmérsékletét mérjék, illetve kötelező legyen a maszkviselés.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Békés Márton némileg árnyalta Orbán Viktorék narratíváját a Tisza elnökéről.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
A vármegyei, járási, valamint a kormányhivatalokban dolgozókat érinti a most bejelentett döntés.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!