Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Ryanair vezérigazgatója szerint egyszerűen nem tud profitot termelni a Ryanair, ha üresen hagyják a középső ülést, ráadásul úgy gondolja, ennek egészségügyileg sincs értelme.
Ha júliusban jelentősen enyhítik az utazási korlátozásokat Európában, a Ryanair sorra indítja majd újra korábbi járatait, októberre már 80 százalékuk üzemelhet – mondta a Financial Timesnak adott interjút Michael O'Leary.
A Ryanair vezérigazgatója a közegészségügyi helyzet miatt földre parancsolt repülőgépeken nem szabad üresen hagyni a középső üléseket, amikor majd újra levegőbe emelkedhetnek. A BBC felidézi, miután olyan nagy légitársaságok, mint az Emirates, az easyJet vagy a Delta is ennek bevezetését tervezi, felmerült annak lehetősége, hogy egyes államok kötelezővé teszik ezt az országot érintő járatokon.
"66 százalékos kihasználatsággal nem tudunk gazdaságosan működni" – így számol az írországi székhellyel működő légitársaság vezérigazgatója. A médiaszereplései sirán magát gyakran elragadtató O'Leary azt mondja:
ha az ír kormány bevezeti ezt a szabályt, akkor fizesse ki a középső üléseket, máskülönben a Ryanair gépei nem fognak felszállni.
A vezérigazgató szerint a közpéső ülés kihagyásának járványügyi szempontból sincs értelme, hiszen így sem biztosítható a WHO által ajánlatosnak tartott 2 méteres távolság az utasok között. O'Leary inkább azt az ázsiai gyakorlatot tartja követendőnek, hogy a repülőtereken mindenki testhőmérsékletét mérjék, illetve kötelező legyen a maszkviselés.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.