Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A sörfőzdék után a Coca-Cola is italosztással ünnepli a szigorú korlátozások végét.
Több mint 100 ezer palack ajándék üdítővel segíti a Coca-Cola az éttermeket – jelentette be a cég.
Tavasszal, a koronavírus-járvány miatti korlátozások alatt az azonnali fogyasztásra vásárolt termékeket értékesítő magyarországi partnereik nagyjából háromnegyedénél gyakorlatilag megállt a fogyasztás, szinte nullára csökkent a megrendelések száma.
Több mint 8200 étterem, gyorsétterem, büfé, bár, szálloda, panzió a korlátozások két hónapja alatt egyetlen palack üdítőt sem rendelt
– írták.
Most, hogy lassan újraindul az élet, és egyre több vendéglátóhely fogadhat vendégeket, az ország közel 350 helyén összesen több mint 100 ezer palack kólát adnak ajándékba június 19-én.
Egy kézműves sörfőzde korábban már meghirdetett ehhez hasonló akciót, amikor még csak arról volt szó, hogy a kormány dönthet a budapesti újranyitásról. Németországban is több ezer liter ingyensörrel ünnepelte az egyik helyi sörfőzde a járvány legsúlyosabb időszaka utáni részleges újranyitást.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiányoznak az uniós támogatások, más forrásokat kell keresni, ebben nyújt segítséget Klaus Mangold a MÁV-nak 100 millió forintért.