Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az LMVH is érzi a koronavírus-járvány miatti válságot, mégsem veszik meg a Tiffany ékszercéget.
Az LVMH francia luxuskonglomerátum bejelentette, hogy mégsem veszi meg az amerikai Tiffany ékszermárkát – számolt be a hírről a Business of Fashion.
Korábban arról szóltak a hírek, hogy 2020 közepén kötik meg az üzletet, amelynek keretén belül nem kevesebb, mint 16,2 milliárd dollárért vásárolta volna fel a luxusóriás a patinás amerikai ékszercéget.
Az LVMH az egyre növekvő kereskedelmi feszültségekre hivatkozva lépett vissza. A szakítás cseppet sem békés: a Tiffany cserébe be is perli az Európa leggazgadabb embere, Bernard Arnault alapította LVMH-t.
A visszalépés hátterében vélhetően a koronavírus-járvány miatti válság áll: az amerikai menedzsmentcég, a Bain felmérése szerint ugyanis 35 százalékkal estek vissza idén a luxusipar eladásai – amit a vezető konglomerátum, az LVMH minden bizonnyal erősen megérzett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Zebra és bölény után újabb egzotikus állatok tűntek fel a birtokon, amit egy szakaszon már földsánccal is elkerítettek a kíváncsiskodók elől.