szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A tavalyi évhez képest 46 százalékkal magasabb forgalmat generált Magyarországon az akció.

A november 13-i Black Friday a tavalyi évhez képest 46 százalékkal magasabb forgalmat generált Magyarországon, a rendelések száma pedig 43 százalékkal nőtt – írta közleményében az Extreme Digital.

Itthon a vásárlók száma 16 százalékkal volt magasabb a tavalyiaknál, a magyar vásárlók 40 ezer forint körül költöttek átlagban, ami durván harmadával magasabb a 2019-es értéknél.

A cég teljes árbevétele a fekete pénteken – hét külföldi webáruházának forgalmával együtt – 35 százalékkal volt magasabb a tavalyinál. Összesen mintegy kétmilliárd forint értékű árucikk kelt el egyetlen nap alatt, ami normál időszakban több hét alatt jön össze.

Magyarországon a legtöbb vásárló Budapestről, Debrecenből, Szegedről és Miskolcról kereste fel a webáruházat.

A vevők között a slágertermék egy Black&Decker fúró-csavarozó gép, egy Nespresso kapszulás kávéfőző, illetve az 50 darabos, eldobható szájmaszk volt, ami a cég szerint jól szemlélteti, hogy a járványhelyzetben eltérő árucikkeket kerestek a magyar vásárlók.

A közlemény szerint a legnépszerűbb termékkategóriák listája átrendeződött a pandémia miatt: a legnagyobb értékben napi használati cikkeket, szerszámokat és játékokat vettek a magyarok. Ami érdekes, hogy a mobiltelefon annak ellenére csak a negyedik lett, hogy több kurrens iPhone modell, és középkategóriás androidos készülék volt elérhető.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!