Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Hasít az online élelmiszerbolt.
190 millió forintból terjeszkedik a Kifli.hu-t működtető cseh cég – írja a Portfolio.hu. A Rohlik Group a pénzből részben a már meglévő piacain pörgeti fel a működését, illetve belép a németországi online élelmiszerpiacra.
A cég a tavalyi évet 300 millió eurót meghaladó bevétellel zárta, ami 10 százalékos növekedésnek felel meg.
A 2014-ben, Csehországban alapított Rohlik piacvezető az online élelmiszerboltok között Közép-Európában. Jelenleg több mint 750 ezer vásárlója van három piacon: Csehországban (Rohlik.cz), Magyarországon (Kifli.hu) és Ausztriában (Gurkerl.at).
Németországban Knuspr.de néven a jövő héttől lesz jelen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.