Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szerződést kötött a francia partnerrel a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. szerződést kötött a francia Michelin Travel Partnerrel – vette észre az uniós közbeszerzési értesítőben a Napi.hu. A szerződés tárgya egy „Michelin Kalauz és gasztronómiai válogatás”, nettó 898 500 euróért, vagyis mintegy 320 millió forint összegért.
Az MTÜ hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban választotta magának a Michelin Travel Partnert, mivel az kizárólagos jogokkal rendelkezik a Michelin Kalauz publikációkra. Márpedig a fő cél a közbeszerzésről szóló tájékoztató szerint egy „nemzeti Michelin Guide kalauz” 2022 márciusára, ami aztán majd népszerűbbé teszi Magyarországot a turisták között.
Az MTÜ június 29-én már szerződött is. A Michelin Travel Partner feladatai a következők:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.