Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Októberben állnak forgalomba a prémium osztályú IC+ kocsik, elsőként a nyíregyházi, majd a miskolci vonalon lehet rajtuk utazni.
Új, első, valamint prémium osztályú IC+ kocsikat mutatott be a MÁV-Start. Az első osztályú kocsikban újdonság a csendes fülke, ebből kocsinként kettő található. Az ilyen hatszemélyes fülkékben tilos lesz a telefonálás és más hangos tevékenység.
A prémium fülkékben csak négy férőhely van, bőrborítású, elektromosan állítható székekkel. Az ott utazók a vonat többi részétől függetlenül saját maguknak szabályozhatják a világítást és a hőmérsékletet az asztalba épített érintőképernyő segítségével. Az első osztályú menetjegyen és az IC-pótjegyen felül ezért még 1000 forintot kell fizetni, cserébe egy ajándék kávé vagy tea is jár.
Az első ilyen kocsi október 11-én áll forgalomba, a Budapest-Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen-Budapest vonalon, a Keleti pályaudvarról 7:30-kor induló Intercityn, valamint a Nyugatiból a kört a másik irányba megtévő 14:18-as járaton. A MÁV két hetes bemutató időszakkal készül, vagyis aki jegyet vesz a vonatra, az felár nélkül próbálhatja ki az új szolgáltatásokat. Október 25-től aztán már négy ilyen kocsi lesz forgalomban, a Budapest-Nyíregyháza-Budapest, a Budapest-Záhony, valamint a Budapest-Miskolc-Sátoraljaújhely Intercity-járatokon.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?