Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Nagy veszteségekről, kihátráló szponzorról, adománygyűjtésről írt levelet korábban a Friderikusz Produkció sajtósa. Csakogy Csenterics Ágnest senki nem ismeri sajtósként.
A hvg.hu is beszámolt arról a napokban, hogy adománygyűjtésbe kezdett a Friderikusz Produkció, amely mögül 15 adás után kiszállt a szponzor, és 25 milliót saját zsebből kellett fizetnie a korábbi tévés showman új podcastját és youtube-videóit készítő stábnak. A produkció a Blikknek küldött erről e-mailt, amelyet Csenterics Ágnes írt alá, mint Friderikusz sajtósa.
25 milliós mínuszban van Friderikusz podcastja
A népszerű tévés műsora mögül eltűnt a szponzor, nézőikhez fordulnak adományért.
A Media1.hu-nak azonban gyanús volt a név, és alapos nyomozásba kezdett, hogy kiderítse, ki is Csenterics Ágnes. Meglepő eredményre jutottek: ilyen néven nem találtak sajtóst, csak egy tavaly elhunyt korábbi televíziós rendezőt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.