Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nagy veszteségekről, kihátráló szponzorról, adománygyűjtésről írt levelet korábban a Friderikusz Produkció sajtósa. Csakogy Csenterics Ágnest senki nem ismeri sajtósként.
A hvg.hu is beszámolt arról a napokban, hogy adománygyűjtésbe kezdett a Friderikusz Produkció, amely mögül 15 adás után kiszállt a szponzor, és 25 milliót saját zsebből kellett fizetnie a korábbi tévés showman új podcastját és youtube-videóit készítő stábnak. A produkció a Blikknek küldött erről e-mailt, amelyet Csenterics Ágnes írt alá, mint Friderikusz sajtósa.
25 milliós mínuszban van Friderikusz podcastja
A népszerű tévés műsora mögül eltűnt a szponzor, nézőikhez fordulnak adományért.
A Media1.hu-nak azonban gyanús volt a név, és alapos nyomozásba kezdett, hogy kiderítse, ki is Csenterics Ágnes. Meglepő eredményre jutottek: ilyen néven nem találtak sajtóst, csak egy tavaly elhunyt korábbi televíziós rendezőt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.