Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A népszerű tévés műsora mögül eltűnt a szponzor, nézőikhez fordulnak adományért.
Adománygyűjtésbe kezdett Friderikusz Sándor, aki idén áprilisban indította el YouTube-on és Facebookon saját podcastját – írta meg a Blikk. A lap kiemeli, hogy Friderikusz öt hónap alatt 23 adást készített el, eddig pedig közel 11 millióan kattintottak interjúira, ám ez a stábnak – saját zsebből – 25 millió forintjába került. Friderikusz ezért fordult nézőihez támogatásért.
A sorozatnak 15 epizódig volt támogatója, ám a szerződés lejártával ez a támogató kevesebb pénzért akart ugyanannyi reklámot, miközben a nézettség az egekbe ugrott, így ezt nem fogadta el a produkció – írta a Blikknek Friderikusz sajtósa, Csenterics Ágnes. A támogatás természetesen önkéntes alapon működik, a videókért nem lesz kötelező fizetni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.