Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A népszerű tévés műsora mögül eltűnt a szponzor, nézőikhez fordulnak adományért.
Adománygyűjtésbe kezdett Friderikusz Sándor, aki idén áprilisban indította el YouTube-on és Facebookon saját podcastját – írta meg a Blikk. A lap kiemeli, hogy Friderikusz öt hónap alatt 23 adást készített el, eddig pedig közel 11 millióan kattintottak interjúira, ám ez a stábnak – saját zsebből – 25 millió forintjába került. Friderikusz ezért fordult nézőihez támogatásért.
A sorozatnak 15 epizódig volt támogatója, ám a szerződés lejártával ez a támogató kevesebb pénzért akart ugyanannyi reklámot, miközben a nézettség az egekbe ugrott, így ezt nem fogadta el a produkció – írta a Blikknek Friderikusz sajtósa, Csenterics Ágnes. A támogatás természetesen önkéntes alapon működik, a videókért nem lesz kötelező fizetni.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.