Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Súlyosan érintették a németországi áradások a Johnson & Johnson németországi üzemét, ezért az o.b. tamponok néhány fajtájából egy ideig készlethiány lehet az üzletekben.
„Hetek óta csak a szerencsén múlik, hogy lehet-e különböző méretekben tampont venni. Én például öt hete szeretnék mini méretű o.b.-t venni, már a sokadik drogériában, boltban vagyok és nincs. Lassan nemcsak a szegények, de átlagos nők sem jutnak hozzá, és a bolti eladók sem tudják, hogy mi a gond”.
Az elmúlt hetekben több jelzést is kaptunk olvasóinktól, akik arra panaszkodtak, hogy hiába keresik az üzletekben megszokott o.b. női higiéniai terméküket, az több méretben nem elérhető. Ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nincs belőle készleten, a hiány tapasztalataink szerint főleg az o.b. pro comfort night és mini termékeit érinti.
A jelenség egyébként az online drogériákat is elérte: a Rossmann és a DM webshopjában szintén nem elérhetőek a fenti termékek.
Az o.b. tampon gyártója, a Johnson & Johnson a hvg.hu kérdésére megerősítette, hogy jelenleg nem a teljes portfóliójuk elérhető, aminek nyomós oka van: július közepén elöntötte az árvíz a wuppertali gyárukat, ahol az o.b. tamponok nagy részét gyártják. Azt írták, dolgoznak azon, hogy a teljes portfólió a lehető leghamarabb elérhető legyen, a gyárban nagyrészt újra tudták indítani a termelést. Hozzátették, az ellátás biztosítása érdekében nagyon gyorsan meghozták a szükséges intézkedéseket.
Németország történelmének egyik legsúlyosabb árvizében több mint 180 ember vesztette életét idén júliusban, ezreket kellett kitelepíteni, az újjáépítés pedig becslések szerint akár másfél évig is eltarthat. Az egyik súlyosan érintett település Wuppertal volt, ahol a Johnson & Johnson gyára közvetlenül a megáradt Wupper folyó mellett található, az üzem a helyi sajtó szerint pedig súlyos károkat szenvedett.
A wuppertali gyárban egyébként évente körülbelül kétmilliárd tampont gyártanak.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Régóta határérték felett mozgott az összkoleszterinszintem, és egy nap eljött az a pont, amikor úgy éreztem, harmincasként változtatnom kell az életemen ahhoz, hogy idős koromban is egészséges maradjak. Így sikerült megtennem az első lépéseket.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Deutsch-Lazsányi Erika új cégének székhelye ott van, ahol férje ügyvédi irodája.
Ajánló a HVG legfrissebb számából.
Folytatódik a józsefvárosi önkormányzat jogfosztása.
Tanksapkán, töltőpisztolyon lehet látni.