Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A taxisok azt szeretnék, ha a kormány a taxiszolgáltatást országosan is szabályozó rendeletben határozná meg a minimum tarifát.
Tarifaemelésért demonstráltak a taxisok szerdán Budapesten a Hősök terén, majd a követeléseiket tartalmazó petíciót adtak át a Főpolgármesteri Hivatalban és a Miniszterelnökségen. A taxisok a kormányzat segítségét kérik azt követően, hogy a fővárosi önkormányzat nem reagált a tárgyalási kezdeményezésükre – közölték.
Horacsek Róbert, a szervezők szóvivője a demonstráció alkalmából megtartott sajtótájékoztatón emlékeztetett arra, hogy az utolsó tarifakorrekció, vagyis 2017 óta a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 15 százalékkal emelkedtek az árak, az üzemanyagok pedig 40 százalékkal drágábbak, mint 2017-ben. Emellett azóta mintegy 2 millió forinttal drágult a taxiszolgáltatásra alkalmas autók átlagára, és jelentős veszteséget okozott az elmúlt időszak járványhelyzete is a személyfuvarozók számára – tette hozzá.
Ennek ellenére a tarifa megállapítására jogosult fővárosi önkormányzat folyamatosan elutasítja az árak emelésére vonatkozó követelésüket. Ebben a helyzetben kérik a kormányzat beavatkozását; azt szeretnék elérni, hogy a kormányzat a taxiszolgáltatást országosan is szabályozó rendeletében határozza meg a minimum tarifát – mondta a szóvivő.
Horacsek Róbert szerint a jelenleg 700 forintos kiállási díjat 1000 forintra, a mostani 300 forintos kilométerdíjat 500 forintra, a percdíjat pedig 75-ről 100 forintra kellene emelni. Ezt tekintik tárgyalási alapnak – hangsúlyozta a szóvivő.
A Hősök terén megtartott demonstráción mintegy 200 taxi jelent meg, a sárga járművek gyakorlatilag körülvették a Millenniumi emlékművet övező közutat.
Ugyanakkor csupán nyolc járművel indultak el átadni a követeléseiket tartalmazó petíciót. A Főpolgármesteri Hivatalban Kiss Ambrus általános főpolgármester-helyettes, a Miniszterelnökségnek helyet adó Karmelita kolostorban pedig Tóth Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedésért felelős helyettes államtitkára vette át a dokumentumot.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Leggyakrabban kiabálással, sértegetéssel, káromkodással és becsmérlő fenyegetéssel találkoznak a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet dolgozói, de előfordul, hogy a hozzátartozók vagy a betegek leköpik, megrúgják, fellökik vagy szexuálisan inzultálják őket.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A kormányzati beruházási ügynökség ajánlgatott nekik két óriási területet a szomszédos Csomád külterületén.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.